Subject: Kusimus ventilatsiooni kohta
From: "Ilmar Selgal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 12:18:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Teile:

Palun täpsustada soojustagastusega ventilatsiooni vajadust või mitte 
vajadust alljärgneval juhul.

*	eelprojekti staadiumis projekteeritakse teenindushoone rekonstrueerimine 
huvikooliks. Ligikaudne laste arv kahel korrusel kokku 35 last

Selgitusse palun lisada viide õigusaktile. Kahjuks projekteerjana 
reguleerivat viidet ei leia.

Lugupidamisega:

-- 

Ilmar Selgal

HENRI PROJEKT OÜ

Üldtelefon: 53 415 519

Telefon taskus: 55 676 503

E-posti aadress: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Koduleht: www.henriprojekt.ee <http://www.henriprojekt.ee>

Aadress: Papiniidu 13-15 80042 Pärnu